loading...
سنتر سیتی...CENTER CITY
سهیل بازدید : 159 سه شنبه 11 آبان 1389 نظرات (3)

 

 

 

و چه زیباست باران...و چه هواییست هوای پاییز...نفس عمیقی میکشم... تمام دشواری های زندگی را

 

 از یاد میبرم... صدای قدم هایم که بر روی برگ های زرد درختان  که با باران خیس شده اند موسیقی

 

 زندگی را در گوشم می نوازد...قدم زدن در زیر باران هوای قلبم را مانند آسمان ابریش ابری میکند اما

 

 پاکیزه...پاکیزه از این زشتی ها از این بی معرفتی ها...وباز نفس عمیقی میکشم...با هر نفسی که به

 

 بیرون میدهم ...حس عجیبی در قلبم ایجاد میشود...آه چقدر حس خوبی... حس دلتنگی...حس میکنم دلم

 

 واسه یکی خیلی تنگ شده...میدونم اونم دلش برام تنگ شده...چقدر ازش دور شده بودم...ولی اون

 

 همیشه به یادمه....سرمو بالا میگیرم یه نگاه به آسمون میکنم و میگم خیلی شرمندتم...خدای من منو

 

 ببخش که توی این گرداب زندگی غرق شدمو اصلا به فکر تو نیستم...تویی که همیشه منو تو هر جایی

 

 تو هر مکانی تو هر لحظه ای دستمو گرفتی و کمک کردی...روی صندلی پارک سر کوچمون

 

 میشینم...بارون نم نم میباره و من تو دلم با خدا درد دل میکنم...من بارونو تشبیه میکنم به اون لحظه ای

 

 که وقتی که یکی بیهوش میشه و برای بهوش آوردنش آب به صورتش میپاشن...بارونم همون آبی هست

 

 که خدا به صورت ما میپاشه تا از این بیهوشی زندگی به هوش بیایم...شاید به خاطر همینه که سهراب

 

 سپهری میگه:چتر ها را باید بست-زیر باران باید رفت.....تو همین حس درد دل یه هو چشمای منم

 

 هوس بارون میکنه  و همراه بارون میباره...من از صندلی بلند میشمو میرم اما بازم بارون هنوز

 

 میباره...تو هم اگه تو بیهوشی زندگی گیر افتادی فقط کافیه سرتو بالا بگیریو یه نفس عمیق بکشی و

 

 صورتت رو با آب بارون شستشو بدی....

 

                                                (سایت بزرگ سنتر سیتی)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرح وحشت زده .... در تاریخ 1348/10/11 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

ميگما ....
حالا چرا اين همه خونين و مالين ....
صبح اول وقتي آدم اينو ببينه كه حالش بد ميشه ( ترا خدا عكس رو عوض كن اصلا به اين نوشته لطيف باراني نميخوره .. )شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهیار در تاریخ 1348/10/11 و 1:42 دقیقه ارسال شده است

عالی بود.البته سلام. سایت خیلی جالبیه.
شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به شهر مرکزی اینترنت سنتر سیتی خوش امدید.. انواع خدمات دانلود-کد های جاوا-نرم افزار موبایل-سرگرمی فقط فقط در شهر مرکزی اینترنت. شهر مرکزی-centercity . . . . مدیر وب:سهیل شکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 10,783
  • بازدید کلی : 195,719
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در سایت سنتر سیتی
    در كل اينترنت
    -





    Powered by WebGozar