loading...
سنتر سیتی...CENTER CITY
سهیل بازدید : 231 جمعه 08 بهمن 1389 نظرات (3)

درباره ی گرشاسپ

گنجينه افسانه های ايران باستان بعنوان کهن ترين اساطير کره زمين ، نمايانگر فرهنگ باستانی غنی ، آداب و رسوم و ادبيات هويت بخش و داستانهای سرشار از هيجان و نکات آموزنده ايران زمين بوده و در پهنه رسانه ای زمان حاضر کمتر بازآفرينی و مصور شده است ...

 http://garshasp.ir/garshasp_demo_trailer_2لینک دانلود دموی این بازی با کیفیت های مختلف ...

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

سهیل بازدید : 173 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


 

پس از گذشت مدتي نسبتا طولاني اين بار قصد معرفي يك بازي سراسر هيجان و سرعت را داريم كه Superstars V8 Next Challenge نام دارد ؛ بازي اتومبيلراني جذابي كه از گرافيكي بسيار بالايي بهره مي برد ، پيست هاي بسياري زيبا و شبيه سازي شده و نزديك به واقعيت در اين بازي از مهم ترين خصوصيات به شمار مي روند ؛ وجود انواع مختلف از ماشين ها و قابليت ارتقاء آن ها با شركت در مسابقات و به دست آوردن جوايز مختلف براي تكميل كردن امكان خودرو از قابليت هايي هستند كه اكثر كاربران در نگاه اول به دنبال آن خواهند بود.
Superstars V8 Next Challenge از GamePlay بسيار قدرتمند بهره مي برد كه نقش مهمي در راضي نگه داشتن كاربران دارد . جالب است كه اين بازي جذاب قابليت استفاده چند نفره از بازي را به كاربران مي دهد تا هيجان در مسابقات اتومبيلراني چند برابر شود. اين بازي كه تا حدود زيادي شبيه به نسخه هاي مختلف  Need For Speed است انواعي از خودروها با برند هاي مختلف و همچنين نمونه هاي مختلف ساخت شركت هاي معروف را در خود جاي داده كه شبيه سازي آن ها بسيار ديدني و نزديك به واقعيت انجام شده است.
محيط كاملا سه بعدي ، ترمز ABS در اين بازي ، جاده هاي مختلف با نقشه ها و همچنين طرح هاي گوناگون ، قابليت تغيير دوربين ها و زواياي آن ها ، سازگاري با انواع ورودي ها نظير كيبورد و GamePad ها و همچنين صحنه هاي اكشن زيبا با نمايش صحنه آهسته آن ها از مهم ترين خصوصياتي هستند كه در بازي جذاب Superstars V8 Next Challenge به چشم مي خورند. نسخه كامل و جديد اين بازي در سايت آسان دانلود قرار گرفته تا كاربراني كه به هيجان و سرعت در اتومبيلراني علاقه فراواني دارند آن را دريافت كرده و از لحظه لحظه انجام آن نهايت لذت را ببرند.


 

قابليت هاي كليدي بازي Superstars V8 Next Challenge :
- گرافيك بسيار جذاب بازي
- محيط سه بعدي بازي
- موزيك ها و صداهاي كاملا هماهنگ و موزون
- امكان انجام بازي به صورت چند نفره
- شبيه سازي فوق العاده رنگ ها ، جاده ها و اتومبيل ها
- صحنه هاي اكشن زيباي بازي
- سهولت در نصب و اجرا
- مناسب براي سنين مختلف
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...

سهیل بازدید : 156 جمعه 09 مهر 1389 نظرات (0)

 سنتر

نام بازی: Dead Rising 2
سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
پلتفرم :PC-360-PS3
سبک:سوم شخص اکشن -به قول بچه ها "بزن برو جلو بکش"
امتیاز :8.1/10
تمام انرزی خود را برای کشت هزاران هزار زامبی آماده کنید .....
بله هزاران هزار زامبی که تمامی نخواهند داشت به طوری که هر بار نفس می کشید صد ها زامبی به سمت شما در حال نزدیک شدن هستند و باید از هر وسیله ای که دم دست خود دارید و از هرچیزی که برای از بین بردن می تواند مفید واقع شود کمک بگیرید تا بتوانید با آن همه زامبی که از زمین و هوا می آیند مقابله کنید.  dead rising2 نگاهی متفاوت به زامبی و زامبی کشی دارد به طوری که می خواهد شما از کشتن و تکه تکه کردن زامبی ها نهایت لذت را ببرید.از هر وسیله ای که در اختیار دارید ،چه اره برقی ،اسلحه،صندلی ،میز ،پارو و همینطور از ترکیب کردن آن ها می توانید یک سلاح مخرب تولید کنید که خیلی می تواند به درد شما بخورد .مثلا به دو طرف پارو اره برقی وصل کنید و با تمام توان به سمت زامبی ها حمله کنید و سیلی از خون راه بیندازید .
داستان
داستان بازی در حقیقت چند سال  پس از نسخه اول اتفاق میافتد. انگلی که در نسخه اول و از شهر Santa Cabeza پیدایش یافته است در سراسر ایالات متحده آمریکا و به وسیله طرح Carlito پخش شده و مردم را آلوده کرده است. بازی در شهر خیالی  به نام Fortune City  دنبال میشود و به گفته سازندگان از شهر لاس وگاس هم الهام گرفته شده است. قهرمان بازی یعنی Chuck Greene (چاک گرین) نام دارد و به عنوان یک قهرمان Motocross محسوب میشود. او به طور اتفاقی در این شهر گرفتار  زامبی ها میشود و وظیفه دارد آخرین بازماندگان را نجات دهد. چیزی که داستان بازی را کمی زیبا کرده است این است که دختر چاک، Katey است که  در بین بازماندگان  است. گفته شده که  او در حمله ای که در آن مادرش یعنی همسر چاک  کشته شده،آلوده شده است .و قطعا این امر میتواند انگیزه چاک و بازیبار را در بازی افزایش دهد. همچنین چاک باید همواره به دنبال پادزهر باشد تا بتوان دخترش را نجات دهد.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید

سهیل بازدید : 267 یکشنبه 04 مهر 1389 نظرات (0)

 

CIVILIZATION V FRONT OF BOX_resize.jpg
نام بازی  : CIVLIZATION V تمدن 5
سبک : استراتژی فرماندهی
پلتفورم:  PC
شرکت سازنده: firaxis
ناشر : 2K Games
قابلیت بازی آنلاین : دارد
تاریخ انتشار و ریلیز : 21 سپتامبر 2010 ( 30 شهریور 1389(
شاید از خود بپرسید که بنده انقدر بازی های استرتژیک رو برای دانلود قرار می دهم ،لازم چند نکته را یاد آور شوم ،هدف اصلی میهن دانلود گذاشتن جیدیدترین بازی های روز آن هم در سریع ترین زمان ممکن است ،بازی قبلی ما بازی روز بود که به محض ریلیز شدن برای شما قرار دادم ،الان هم یعنی 30 شهریور جدیدترین بازی روز دنیا به نام تمودن 5 وارد بازار خواهد شد .و به علت اینکه بازی امتیازات بسیار فوق العاده ای را از آن خود کرده است به طوری که احتمالا به نظر بنده بهترین بازی استرتژیک سال خواهد شد ،احتمال آن می رود حتی از بازی بسیار محبوب بیلیزارد که همه ما آن را به عنوان بهترین بازی استرترژیک سال قبول داریم پیشی گرفته و خود را به عنوان شگفت انگیز ترین بازی این سبک خاص بازی سازی مطرح کند .بازی تمدن 5 پنجمین نسخه از این بازی بسیار مهیج است که بالاخره در تاریخ 30 شهریور روانه بازار شد تا بتواند باز قدرت خود را به همگان به اثبات برساند .البته باید متذکر شد که سبک این بازی استرژیک tycoon است به معنای استرتژیک فرماندهی ،امکانات و جزییان بازی بسیار زیاد و زیبا طراحی شده و به گفته سازندگان از یه طرح ساده باری نمایش آن استفاده شده تا کاربران عام هم بتوانند از این بازی زیبا لذت ببرند .
توضیح کامل بازی:
در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت. و البته هر ملیتی فرمانروای خودش را دارد, کسانی مثل جرج واشنگتن از آمریکا, هارون الرشید از عربستان, Montezuma از آزتاک, ملکه ووو زتیان از چین که تنها ملکه زن چین بود, رامسیس دوم از مصر, ملکه الیزابت از انگلستان که در سال در سال 1952 به این سمت رسید, ناپلئون بناپارد از فرانسه, بیسمارک از آلمان, اسکندر از یونان, گاندی از هندوستان, هیاواثا از رئیسان قبیله ای در آمریکا, نوبوناگا از ژاپن, سلیمان از عثمانی, داریوش اول از ایران, سزار از روم, کاترین دوم از روسیه, رام خام هائنگ از تایلند و آسکیا از سونگانهای آفریقا. هر کدام از فرمانروایان به سختی روی آنها کار شده که شبیه به واقعیات باشن و هر کدام یک ویژگی مخصوص خودشان را دارند که به زیبایی هر چه تمام تر در بازی از آنها استفاده شده, به عنوان مثال امپراطور چین اغلب فرماندهان قدرتمندی نسبت به باقی اقوام تربیت میکنه یا در تحقیقات و فرماندهی ارتشی گزینه مناسبی هست.
برای توضیحات کامل تر از  بازی و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .

 
سهیل بازدید : 178 دوشنبه 15 شهریور 1389 نظرات (0)

بازی اکشن و زیبای Sky Taxi 2 که امروز می خواهیم شما را در وب سایت سنتر سیتی با آن آشنا سازیم یکی از بهترین و جدید ترین بازی های ماجرایی می باشد که در این ورژن ماجرای Storm 2012 (طوفان 2012) مطرح است. در این ماجرا رئیس جمهور می خواهد تا با آلودگی هوا که باعث ایجاد شرایط نا مناسب جوی گردیده است مبارزه و نسبت به اصلاح این اوضاع اقدام کند؛ اما مشکل اینجاست که در گیم روبات های شروری وجود دارند که اقدام به منهدم کردن هر کسی و هر چیزی که در نزدیکی آنها باشد می کنند.
در بازی تاکسی آسمان 2 قرار است شما جهان را نجات دهید و می توان گفت سعی در زنده نگه داشتن خود و هم نوعان خود دارید که بر جذاب بودن گیم و همچنین محبوبیت بازی Sky Taxi می افزاید. این بازی کامپیوتری سرگرم کننده با گرافیک بسیار مناسبی طراحی گردیده است که آن را سرگرم کننده تر کرده است. شما در طی Game پاداش های بسیار زیادی از رئیس جمهور دریافت خواهید کرد که به افتخارات و مدال های شما اضافه می شود. امیدواریم با دانلود بازی جدید و جذاب تاکسی آسمان 2 بتوانید نهایت لذت را از این بازی اکشن ببرید.

Portable Sky Taxi 2: Storm 2012 1.0 - بازی تاکسی آسمان در طوفان 2012

مشاهده در ادامه مطلب..

درباره ما
Profile Pic
به شهر مرکزی اینترنت سنتر سیتی خوش امدید.. انواع خدمات دانلود-کد های جاوا-نرم افزار موبایل-سرگرمی فقط فقط در شهر مرکزی اینترنت. شهر مرکزی-centercity . . . . مدیر وب:سهیل شکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 10,768
  • بازدید کلی : 195,704
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در سایت سنتر سیتی
    در كل اينترنت
    -





    Powered by WebGozar