loading...
سنتر سیتی...CENTER CITY
سهیل بازدید : 157 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)


امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده، افرادی را موفق دانسته که بتوانند به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان بین الملی انگیلیسی که اکنون به زبان اول دنیا تبدیل شده و اکثر مقالات و متون در زمینه های مختلف نیز به این زبان منتشر می شود مسلط بوده و بتوانند به راحتی متون این زبان ها را به یکدیگر ترجمه نمایند اما مطمئنا یادگیری چندین زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی برای همه ی افراد مقدور نبوده و بعضا کاری دشوار و وقت گیر نیز به شمار می رود. اکثر این افراد تحصیل کرده نیز معتقدند که همه ی افراد جامعه از افراد عادی گرفته تا مهندسین، پزشکان، تجار و دانشجویان نیازمند بوده تا برای موفقیت در کار و رشته ی خود از مقالات زبان های دیگر و ترجمه های آن ها استفاده نمایند ولی از آنجایی که، اکثر این افراد زبان انگیلیسی را ندانسته و برای ترجمه ی این متون مجبور می شوند تا به مترجمان حرفه ای مراجعه کرده و هزینه های گزافی را پرداخت نمایند شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند تا با ارائه ی دیکشنری ها و نرم افزارهای مترجم متعدد به رفع مشکل این گونه افراد پرداخته و آن ها را از شر این هزینه های گزاف و بیهوده نجات دهند. اما به جرات می توان گفت که در میان این محصولات کمتر نرم افزاری وجود داشته که بتواند متون را به شکل صحیحی ترجمه کرده و در اختیار افراد قرار دهد ولی اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن و اینترنت قادر خواهید بود تا متون طولانی خود را از زبان های مختلف با کیفیتی عالی به یکدیگر ترجمه کرده و برای مقاصد خود استفاده نمایید. نرم افزار Ace Translator که توسط شرکت Acetools ارائه شده است مترجم آنلاینی است که علی رقم داشتن حجم بسیار کم قادر بوده تا متون را با کیفتی عالی ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار داده و نیاز آن ها را از مراجعه به مترجمان حرفه ای و سایت های دارای دیکشنری های آنلاینی که از قدرت کمی هم برخوردار هستند رفع خواهد کرد. علاوه بر این نرم افزار Ace Translator برخلاف اکثر نرم افزار های مشابه که به کاربر اجازه ی استفاده از Copy و Paste متون را نداده این امکان و همچنین امکان ویرایش و استفاده از قابلیت های Redo، Cut و Undo را نیز برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می دهد تا از ترجمه های خود به تهیه ی پرینت پرداخته و یا این که آن ها را به شکل فایل های متنی مستقل در سیستم خود ذخیره نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ace Translator v8.0.0.390 :
- امکان گرفتن پرینت از متون ترجمه شده
- امکان تغییر زبان محیط برنامه به 58 زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- امکان ذخیره سازی متن ترجمه شده به صورت فایل متنی
- امکان استفاده حتی با کمترین سرعت اینترنت
- توانایی ترجمه ی کامل و قدرتمند متون و لغات تنها با یک کلیک
- توانایی ترجمه ی مستقیم در کامپیوتر بدون نیاز به سایت های مترجم
- توانایی ترجمه ی صفحات طولانی وب سایت ها
- توانایی ترجمه ی 58 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی به یکدیگر
- دارای بانک لغت بسیار وسیع و گسترده در هر 58 زبان برنامه
- دارای محیطی زیبا و ساده
- سرعت بسیار بالا در ترجمه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...
سهیل بازدید : 161 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

منبع : سنتر سیتی بر گرفته از آسان دانلود


 Email Sender Deluxe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ارسال ایمیل های گروهی به کاربران می باشند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ارسال خبرنامه های گروهی، یک نامه اداری و یا بخشنامه به قسمت هایی خاص، ارسال دستورات جدید کاری، مطلع سازی مشتریان از یک موضوع خاص و یا انجام تبلیغات گروهی  و ... به افراد و کارکنان و مشتریان خود نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Software می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارسال اخبار  و نامه های گروهی به کارکنان و مشتریان خود از EMail استفاده می کنند. استفاده از سرویس های Email مختلف در این راه به کاربران و شرکت ها کمک شایانی می نماید. در حالی که ارسال Email های گروهای در سرویس دهندگان نامه های الکتورنیکی ممنوع می باشد اما امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان ارسال این نوع نامه ها برای کاربران فراهم می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید و ساخت نرم افزارهایی در این زمینه نموده اند.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Kristanix Software Email Sender Deluxe v2.27 :
- توانایی ارسال نامه های گروهی به صورت منظم و دسته بندی شده
- قابلیت منظم سازی و دسته بندی لیست کاربران و آدرس ایمیل آن ها
- توانایی وارد نمودن آدرس ها از Database
- قابلیت استفاده آسان از HTML در برنامه و ویرایشگر آن
- توانایی استفاده از template ها و غالب های آماده برای ارسال نامه ها
- توانایی پیش نمایش از نامه قبل از عملیات ارسال
- توانایی چسباندن فایل های مختلف به نامه برای کاربران 
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...


ادامه مطلب ...

سهیل بازدید : 182 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (0)

منبع : www.centercity.ax.ly بر گرفته از آسان دانلود



Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype v4.1.0.179:
- امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان  و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
- امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود  در نقاط مختلف جهان
- داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
- امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا  و  برقراری تماس با آنها
- امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
- داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
- کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
- استفاده از SkypeOut جهت تماس های  تلفنی معمولی
- سازگاري كامل با ويندوز هاي 2000 , XP , ويندوز ويستا
- امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
- قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
- کم هزینه بودن این گونه مکالمات
- استفاده بسیار آسان
- و ...


ادامه مطلب ...
سهیل بازدید : 172 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (0)

منبع : www.centercity.ax.lyبر گرفته از آسان دانلود

در زمينه تهيه فايلهاي PDF ابزارها و نرم افزارهاي متنوعي وجود دارند. از ابزارهاي ساخت PDF گرفته تا ابزارهاي تبديل. در زمينه ساخت مشكلات متنوعي وجود دارد و در زمينه تبديل بيشتر از ساخت فايلها. گاها ابزارها و برنامه هاي ارائه شده در زمينه تبديل فايلهاي PDF آنهم به زبان فارسي نمي توانند به طور كامل نياز كاربران را برآورده كنند. داشتن ابزاري كه بتواند خروجي تمامي برنامه ها را مانند يك پرينتر كه بر روي كاغذ چاپ مي كند بر روي PDF تحويل دهد مي تواند كليه مشكلات كاربران با هر زباني را برطرف كند. نرم افزار FinePrint PdfFactory Pro بهترين و ساده ترين نرم افزار در اين زمينه است و به شما اجازه مي دهد خروجي تمامي برنامه ها را به PDF تبديل كنيد. پس از نصب برنامه يك پرينتر مجازي به ليست پرينترهاي شما اضافه خواهد شد. شما با تنظيم آن به عنوان پرينتر پيش فرض مي توانيد كليه خروجي هاي برنامه هايتان را پرينت كنيد ولي اينبار نه بر روي كاغذ بلكه بر روي يك فايل PDF.شما تنها با چند كليك ساده مي توانيد فايلهاي PDF خودتان را ايجاد كنيد.شما حتي مي توانيد از تركيب فايلهاي PDF مختلف يك فايل جديد ايجاد كنيد.اي برنامه قابليت پيش نمايش دارد و شما نياز نخواهيد داشت تا فايلتان را جهت مشاهده نتيجه در برنامه اي همچون آكروبات ريدر باز كنيد. اين برنامه به شما اجازه مي دهد تا فايلهاي خودتان را با رمز عبور محافظت كنيد. با تعبيه كردن فونت هاي استفاده شده در فايلها مي توانيد از ثابت ماندن فونتها اطمينان حاصل كنيد.شما همچنين مي توانيد به فايلهايتان شماره صفحه،سرصفحه و Watermarks اضافه كنيد. در پايان معرفي اين نرم افزار تنها مي توان گفت كه اگر به دنبال بهترين نرم افزار در زمينه ساخت سريع و آسان فايل PDF مي گرديد نرم افزار FinePrint PdfFactory Pro  بهترين انتخاب براي شماست.

قابليتهاي كليدي نرم افزار FinePrint PdfFactory Pro v4.2:
- ايجاد فايلهاي PDF از هر برنامه
- محيط ساده و كاربر پسند
- داراي قايليت پيش نمايش قبل از ذخيره نهائي
- امكان محافظت از اسناد با رمز عبور
- قابليت ايميل كردن فايلهاي PDF پس از ايجاد
- امكان تعبيه كردن فونتها در فايل
- امكان اضافه كردن شماره صفحه،سرصفحه و غيره
- امكان اضافه كردن Watermarks به فايل ها
- امكان تركيب چند سند و ايجاد يك PDF
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...


ادامه مطلب ...

سهیل بازدید : 153 سه شنبه 13 مهر 1389 نظرات (0)

منبع : سنتر سیتی برگرفته از آسان دانلود 


امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player v1.1.4:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت كاملا رايگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...

درباره ما
Profile Pic
به شهر مرکزی اینترنت سنتر سیتی خوش امدید.. انواع خدمات دانلود-کد های جاوا-نرم افزار موبایل-سرگرمی فقط فقط در شهر مرکزی اینترنت. شهر مرکزی-centercity . . . . مدیر وب:سهیل شکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 10,828
  • بازدید کلی : 195,764
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در سایت سنتر سیتی
    در كل اينترنت
    -





    Powered by WebGozar