loading...
سنتر سیتی...CENTER CITY
سهیل بازدید : 172 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (1)

((وب تفریحی سنتر سیتی))

دوستت دارم با “س” سوزن ، به همه بگو تا بسوزن !

.

.

.

((وب تفریحی سنتر سیتی))

۹۸irancell+

مشترک گرامی بخش اس ام اس شما فعال است

لطفا خسیس نباشید و به دوستان خود اس ام اس بزنید !

( ایرانسل )

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

از شهرداری واحد سد معبر مزاحمتون میشم

ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت ! تو دیگه چرا !؟

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

اگه همه ی بازی رو ببینین, ۰-۰ میشه!

اگه بازی رو نبینی, بالای ۲ گل داره

اگه وسطش بری دستشویی, همون لحظه گل میزنن !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

دعای شب ۱ کودک :

خدایا ! خودت می دونی آب کم خوردم

جیش هم کردم ، پس کمک کن صبح کتک نخورم آمییین !

حالا که دعاتو کردی لالا کن !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند

گاو می گه من شیر می دم

شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

تو هم یه چیزی بگو ، آبروت رفت !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

به غضنفر میگن تا حالا جبهه رفتی ؟ میگه آره تازه یه بار هم شهید شدم !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

با سلام! نظر به اینکه جنابعالی تا کنون در کلیه امور زندگی ریده اید!

شرکت ایزی لایف پوشک مخصوص بزرگسالان را با تخفیف ویژه به شما عرضه میکند !

من همینجا به دلیل بی ادب بودن این مسیج از مخاطبین سنتر سیتی عذر میخوام

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

میخه میفته تو آب زنگ می زنه در میره !

خنگ هم خودتی !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

بچه ی غضنفر گم میشه میره پیش پلیس میگه :

ببخشید شما خانومی ندیدید که من پیشش نباشم !؟

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

اس ام اس برای کسی که سرما خورده:

شنیدم خورده ای سرما جدیداً و حتی می کنی سرفه شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز دعایت کرده ام بی شک عمیقاً !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

غبار از چهره ی نازت بگیرم / یک شب من پرده از رازت بگیرم

تو در چشمان من یک سیب سرخی / خدا قسمت کند گازت بگیرم !

((وب تفریحی سنتر سیتی))

.

.

.

یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد

و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کیلو سیب زمینى

دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى

و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست !

همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند!

((وب تفریحی سنتر سیتی))

و چند تا مسیج دیگه که دوست خوبم مهتا برامون فرستاده...

سلام ، اس ام اس ها و جوک ها خيلي خوب و جالب بود ، منم يه چند تا بهش اضافه مي کنم ، اميدوارم تکراري نباشه :


**غضنفر يتيم خونه ميزنه.

.

.

.

روز اول جلسه اوليا و مربيان ميذاره.


**کمبود محبت شديد:نون هم نشديم يکي از روي زمين ورداره بوسمون کنه.

**هيچ باراني رد پاي تو را از کوچه هاي قلبم نخواهد شست حتي سيلاب پاکستان.



**تست ازدواج غضنفر از زنش:

از ازدواج با من مثل سگ پشيموني با مثل خر کيف مي کني؟



**عشق و عاشقي کمرنگ شده

محبت آهنگ شده ،

دوستي تکزنگ شده ،

مگه بين من و تو جنگ شده ،

نامرد دلم برات تنگ شده

برچسب ها sms جدید، sms حال گیری، sms خیلی خنده دار، sms زیبا، sms سرکاری، sms سرکاری جدید، sms ضد حال، آخرین جوکهای 89، آف جدید، آف خنده دار، آف خنده دار جدید، آف خنده دار مهر، آف سرکاری، اس ام اس 89، اس ام اس برای سرکاری، اس ام اس بسیار جدید، اس ام اس جالب، اس ام اس جدید، اس ام اس جوک، اس ام اس جوک خنده دار سرکاری مهر 1389، اس ام اس حال گیری، اس ام اس خنده دار 89، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاری جدید مهر ماه ۸۹، اس ام اس خنده دار جدید، اس ام اس خنده دار مهر، اس ام اس خیلی جدید، اس ام اس خیلی خنده دار، اس ام اس سرکاری، اس ام اس سرکاری جدید، اس ام اس سرکاری مهر، اس ام اس سرکاری89، اس ام اس سیزده بدر، اس ام اس ضد حال، اس ام اس غضنفر، اس ام اس مهر ماه 89، برای خنده، بهترین اس ام اس سرکاری 89، بهترین اس ام اس های ایران، جدیدترین جوک ها، جدیدترین جوکها، جوک خنده دار، جوک خیلی خنده دار، جوک غضنفر، جوک غضنفری، جوک مهر، جوک و اس ام اس، جوک و اس ام اس جدید، جوک و اس ام اس مهر، جوک و پیامک، جک جدید، جک خیلی خنده دار، جک مهر، جک و اس ام اس، جک و پیامک خنده دار، سایت راد اس ام اس، سرکاری ترین اس ام اس، شارجیم، مرکز sms، مرکز اس ام اس ایران، مسیج، مسیج 2010، مسیج جوک، مسیج جوک مهر ماه، مسیج جوک و اس ام اس، مسیج خنده دار، مسیج خیلی خنده دار، مسیج سرکاری، منبع اس ام اس ایران، منبع اس ام اس های خنده دار، پیام کوتاه مهر، پیامک جوک مهر ماه 89، پیامک جک، پیامک سرکاری، پیامک سرکاری جدید، پیامک مهر ماه، ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهتا در تاریخ 1348/10/11 و 8:16 دقیقه ارسال شده است

سلام ، اس ام اس ها و جوک ها خيلي خوب و جالب بود ، منم يه چند تا بهش اضافه مي کنم ، اميدوارم تکراري نباشه :
**غضنفر يتيم خونه ميزنه.

.

.

.

روز اول جلسه اوليا و مربيان ميذاره.


**کمبود محبت شديد:نون هم نشديم يکي از روي زمين ورداره بوسمون کنه.

**هيچ باراني رد پاي تو را از کوچه هاي قلبم نخواهد شست حتي سيلاب پاکستان.

**تست ازدواج غضنفر از زنش:





از ازدواج با من مثل سگ پشيموني با مثل خر کيف مي کني؟

**عشق و عاشقي کمرنگ شده

محبت آهنگ شده ،

دوستي تکزنگ شده ،

مگه بين من و تو جنگ شده ،

نامرد دلم برات تنگ شده.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به شهر مرکزی اینترنت سنتر سیتی خوش امدید.. انواع خدمات دانلود-کد های جاوا-نرم افزار موبایل-سرگرمی فقط فقط در شهر مرکزی اینترنت. شهر مرکزی-centercity . . . . مدیر وب:سهیل شکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 10,810
  • بازدید کلی : 195,746
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در سایت سنتر سیتی
    در كل اينترنت
    -





    Powered by WebGozar